Order arrived




Vandaag kwam de tweede helft van mijn gala outfit binnen: mijn broek van Versace voor H&M! Duidelijk is dus wel dat de H&M stukken langzamer levert dan de Zara en de verpakking (gewoon een plastic zak) is lang zo mooi niet. Hij is turquoise. Hoewel ik hem me redelijk fel had voorgesteld, was dit toch wel even schrikken. Een soort turquoise 2.0. Hij zit gelukkig als gegoten, en de stof is superfijn dus ik ben helemaal blij met mn aankoop. De combinatie met het jasje was ook goed dus mn outfit is compleet.
Ieder jaar krijg je bij aankoop van een H&M product van de guestdesigner ook een cadeau mee. Als je shopt bij de online winkel krijg je een kledinghoes. Een hoes om over je kleren te hangen als je ze moet vervoeren of als je ze naar de stomerij brengt. Vorig jaar was die van Lanvin heel vet, maar als ik heel eerlijk ben vind ik het model van dit jaar een beetje een wanstaltig gedrocht. De mega felle groen blauwe tijgerprint doet werkelijk pijn aan je ogen en ziet er enorm goedkoop uit. Aan de andere kant, mijn broek roept hetzelfde brandende gevoel op in je oogkassen. Misschien vind ik de hoes stiekem ook wel een klein beetje gaaf. Een heel klein beetje.  Als hij achterin in mijn kast hangt. Ver achterin!