Leaving for Rome



Helaas moet ik tijdelijk stoppen met bloggen want ik ben komende twee weken weg.
Morgen is de grote dag. Dan vertrekken we met de hele vijfde klas naar Italië! Internetten op mijn mobiel is natuurlijk heel duur daar. Ik zal kijken voor een paar free wifi spots, maar het wordt zoeken.
Na het mooie weer van dit weekend, gaan de temperaturen hier omlaag en vertrekken wij naar het zonnige zuiden. Twee weken: Florence en daarna Rome. Lekker genieten van het eten het weer en ook van de kunst. Want wat is nou een schoolreis, zonder een cultureel educatief element. We zullen twee weken lang non stop elke dag twee of meer musea bezoeken, flink aanpoten dus. Ook komt er nog een busreis van twee dagen heen en twee dagen terug bij.
Natuurlijk wordt dit ook een reis vol stijl evenementen en ervaringen. Bepakt met Vogue Homme en nog een enorme stapel andere tijdschriften trek ik de bus in. (en natuurlijk bepakt met genoeg voedsel) 10 t-shirts, 5 bloesjes, 2 giletjes, 4 korte broeken, 5 lange broeken, 1 wegwerpcamera (voor de retro foto's!) en nog veeeel meer dingen zijn allemaal in mijn koffer verdwenen. Het wordt een super spannende en leuke trip waar we met de hele vijfde al jaaaren naar uitkijken. Bij terugkomst zal er vast genoeg zijn om over te schrijven. Milan en Paris fashionweek alle tips en ideeen uit mijn honderduizend tijdschriften en natuurlijk mijn enorme stapel foto's en ervaringen die ik allemaal op ga doen. De 16e  ben ik terug, Tot dan!